Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování

Název práce: Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
Autor(ka) práce: Víteček, David
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Simmová, Hilda; Markov, Svetoslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Účel této postgraduální práce je zkoumat efekty národních stereotypů na hodnocení hodnoty značky a to konkrétně její osobnosti pomocí teoretického i praktického využití metod psychologické relevantní roviny primární percepce zvažované v kontextuálních rámcích tohoto paradigmatu. Předpokládá se, že apriorní expozice subjektu kontextuálním podnětům může u subjektu implicitně vyvolat určité kulturní stereotypy a následně zvýšit pravděpodobnost, že bude značka subjektem interpretována v souladu s aktivovanými národními stereotypy. Národní stereotyp může implicitně iniciovat asociace, které mohou být transferovány a vztahovány vzhledem ke značce, mohou ovlivnit individuální vztah a důvěru ke značce. Důkladné prostudování odborné literatury, zabývající se primární percepcí národních stereotypů, ukazuje, že hned několik proměnných je označováno za klíčové předpoklady efektu primární percepce. V následujících třech studiích jsou tyto předpoklady zkoumány v kontextu spotřebního chování.
Klíčová slova: osobnost značky; spotřební chování; primární percepce
Název práce: Priming Perception and it's Influence on Brand Personality in Perspective of Consumer Behaviour
Autor(ka) práce: Víteček, David
Typ práce: Dissertation thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Simmová, Hilda; Markov, Svetoslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Ph.D. thesis focuses on how priming perception influence the development of brand personality in perspecitve of Consumer Behaviour. Three main deep empirical studies has been made in order to show the relationship and common interaction amnog the listed variables. ANOVA analysis was used during the research as the main analytical tool.
Klíčová slova: consumer behaviour; brand personality; priming perception

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2007
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 17. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20623/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: