Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)

Název práce: Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)
Autor(ka) práce: Buldrová, Andrea
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mertlíková, Františka
Oponenti práce: Mišovská, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Moje práce se snažila vyřešit otázku vlivu národní kultury na kulturu firemní. Nejprve jsem analyzovala národní kulturu americkou a českou a vyzdvihla charakteristické rysy obou z nich. Poté jsem se přenesla do roviny firemní, kde jsem se věnovala hlavním faktorům, které tuto kulturu vytvářejí. V praktické časti jsem porovnala firemní kultury českého Hotelu Praha, a.s. a amerického hotelu The University Inn at Emory na základě získaných informací a vlastních zkušeností. Závěrem jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur.
Klíčová slova: hotelnictví; podniková kultura; česká kultura; americká kultura; kultura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2007
Datum podání práce: 16. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5617/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: