Direct marketing a automobilový trh

Název práce: Direct marketing a automobilový trh
Autor(ka) práce: Humaj, Matúš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na direct marketing v úzkom spojení s automobilovým trhom v Českej republike. V teoretickej časti približuje direct marketing ako jednu z disciplín marketingovej komunikácie, hovorí o jeho výhodách, nevýhodách, úlohách, nástrojoch a právnej úprave. V praktickej časti sa pomocou analýzy trhu a dotazníka snažím nájsť slabé miesto trhu a navrhujem spôsob využitia direct marketingu.
Klíčová slova: automobilový trh; marketingová komunikácia; direct marketing
Název práce: Direct marketing a automobilový trh
Autor(ka) práce: Humaj, Matúš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu.
Klíčová slova: direct marketing; automobilový trh; marketingová komunikace
Název práce: Direct marketing and car market
Autor(ka) práce: Humaj, Matúš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor's thesis focuses on direct marketing in close links with car market in Czech republic. Theoretical part points to direct marketing like event of marketing communication, it mentions about advantages and disadvantages, functions, tools and about adjustmen. In practical part I try to find the weak site of the market by the help of market's analysis and questionnaire and I propose the concept of direct marketing utilization.
Klíčová slova: car market; markting communication; direct marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 3. 2011
Datum podání práce: 10. 6. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31430/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: