Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci

Název práce: Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Karlíček, Miroslav
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Kostková, Hana; Přibová, Marie; Tichá, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.
Klíčová slova: teorie komunikace; komunikační mix; sociální psychologie; marketing; Marketingová komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní ekonomické vztahy
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2007
Datum podání práce: 16. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5631/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: