Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)

Název práce: Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)
Autor(ka) práce: Kotva, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav marketingové komunikace v horských rekreačních oblastech Tuxertal a Špindlerův Mlýn, porovnat kvalitu a prostředky marketingové komunikace obou oblastí a vyvodit závěry a doporučení. Výzkum proběhl shromážděním podkladových propagačních materiálů, uskutečněním několika rozhovorů s kompetentními osobami a následným zanalyzováním nashromážděných informací. Z analýzy vyšly podoby marketingově komunikačních strategií obou oblastí, které byly následně porovnány. Z komparace vyšla vítězně oblast Tuxertal, ovšem rozdíl není příliš veliký. Ze vzájemného porovnání vyplynuly silné a slabé stránky v marketingově komunikačních strategiích obou oblastí.
Klíčová slova: marketingová komunikace; analýza; porovnání; Špindlerův Mlýn; Hintertux
Název práce: Analysis of marketing communication of recreational resorts Tuxertal and Špindlerův Mlýn (comparison)
Autor(ka) práce: Kotva, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis has got the objective to map the status of today's marketing communication in the mountain resorts Tuxertal and Špindlerův mlýn, to compare the quality and means of marketing communication of both areas, to draw corresponding conclusions and to make relevant recommendations. The research has been conducted by assembling promotional materials, interviewing competent persons and by analyzing the collected information. The analysis has resulted in characteristics of the communication strategies of both resorts. In the comparison Tuxertal has fared better, nevertheless the difference is not too big. The mentioned comparison has shown strengths and weaknesses in marketing communication of both resorts.
Klíčová slova: comparison; analysis; Špindlerův Mlýn; Hintertux; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2011
Datum podání práce: 4. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29708/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: