Analýza marketingového mixu Komerční banky

Název práce: Analýza marketingového mixu Komerční banky
Autor(ka) práce: Rozsypalová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Hodzic, Faris
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v akciové společnosti Komerční banka, a. s. Cílem práce je analýza fungování složek marketingového mixu služeb, dále pak popsaní specifik marketingového mixu služeb u bankovních institucí a zjištění spokojenosti zákazníků s marketingovým mixem Komerční banky. Práce je rozdělena na čtyři části -- úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoreticko-metodologická část obsahuje rozbor odborné literatury zabývající se marke-tingovým mixem a marketingovým průzkumem. Praktická část se skládá z rozboru aktuálního složení marketingového mixu ve společnosti Komerční banka, a. s., a průz-kumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou uvedena shrnutí prvků marke-tingového mixu Komerční banky a doporučení na zlepšení fungování marketingového mixu.
Klíčová slova: produkt,cena,propagace,distribuce; marketingový výzkum; marketingový mix služeb
Název práce: Analysis of marketing mix in Komerční banka, a. s
Autor(ka) práce: Rozsypalová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Hodzic, Faris
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing mix of services in joint-stock company Komerční banka, a. s. The aim of the thesis is to analyse marketing mix of services in Komerční banka, describe specifics of marketing mix of services in bank companies and explore satisfaction with marketing mix of services in Komerční banka. This work is divided into four parts: prolog, theoretical and methodological part, practical part and conclusion. Theoretical and methodological parts contain analysis of literature dealing with marketing mix and marketing research. Practical part consists of analysis of the current composition of marketing mix in Komerční banka, a. s. and marketing research of customer satisfaction. The conclusion gives summary of marketing mix in Komerční banka, a. s. and recommendations for improvement of marketing mix.
Klíčová slova: marketing research; product, price, distribution, promotion; marketing mix of services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27386/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: