Marketingová komunikace se zaměřením na značku Jemča

Název práce: Marketingová komunikace se zaměřením na značku Jemča
Autor(ka) práce: Holešínská, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Nováčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je nejprve zařadit marketingovou komunikaci mezi nástroje marketingového mixu a pomocí literatury vysvětlit,co se pod těmito pojmy skrývá a následně zanalyzovat používání jednotlivých prvků marketingové komunikace v praxi. V praktické části se proto řešitel zaměří konkrétně na značku Jemča.
Klíčová slova: marketing; Jemča; marketingová komunikace; reklama
Název práce: Marketing communications focused on the Jemca brand
Autor(ka) práce: Holešínská, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Nováčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this Bachelor Thesis is firstly to classify marketing communications as a part of the marketing mix and using literature to explain these terms. Secondly, the author will analyse how these elements are used in an actual company. To do so, author will in the practical part target the Jemča brand.
Klíčová slova: commerce; Jemca; marketing; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26507/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: