Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání

Název práce: Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Autor(ka) práce: Crha, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Hošková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
Klíčová slova: vyhledávácí služby internetu; grafická reklama; kontextová reklama; bannery; internetová reklama
Název práce: International comparison of forms of internet promotion
Autor(ka) práce: Crha, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Hošková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2007
Datum podání práce: 1. 6. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5636/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: