Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů

Název práce: Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
Autor(ka) práce: Knotková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářské práce "Využití marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů" se zabývá analýzou marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů. Teoretická část definuje marketingový mix, marketingové komunikace a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu trhu kondomů v ČR, pojednává o nemoci AIDS, zkoumá otázku poklesu prodeje kondomů a zjišťuje současnost a novinky v této oblasti. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, který porovnává odpovědi respondentů. Výsledky byly analyzovány a porovnány. Poslední část interpretuje dosažené výstupy.
Klíčová slova: marketingové a komerční komunikace; AIDS; kondom
Název práce: The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms
Autor(ka) práce: Knotková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis "The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms" is concerned with analysing the use of marketing and commercial communications in the field of condoms. The theoretical part defines marketing communications, marketing mix and marketing research. The practical part consists of describing market analysis, AIDS, condoms sale and news in this area. In the practical part was conducted own research, which compared responses of participants of experiment. The results were analyzed and compared. The last part interprets the achieved outputs.
Klíčová slova: condom; marketing and commercial communications; AIDS

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 17. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29343/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: