Nákupné chovanie matiek na internete

Název práce: Nákupné chovanie matiek na internete
Autor(ka) práce: Karaffa, Matúš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Žamberský, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je objaviť v nákupnom chovaní matiek na internete spoločné vzorce chovania a na základe týchto vzorcov vytvoriť súbor doporučení pre internetových obchodníkov, ktorých cieľová skupina zákazníkov sú matky. Výskum bude prebiehať metódou anonymného pozorovania návštevníkov internetového obchodu s detskou výživou a plienkami www.Feedo.cz, ktorého je autor diplomovej práce majiteľom. Pred samotným započatím výskumu budú stanovené hypotézy, ktoré budú v priebehu výskumu dokazované. Na základe týchto hypotéz budú vhodne nastavené vybrané softwarové nástroje, ktoré umožnia zber potrebných dát o chovaní užívateľov. Cieľ diplomovej práce bude dosiahnutý analýzou nazbieraných údajov a potvrdením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základe výsledkov analýz budú stanovené konkrétne doporučenia pre internetových obchodníkov. Vlastný prínos práce bude spočívať stanovení skúmaných hypotéz na základe skutočných problémov, v zbere reálnych údajov o chovaní návštevníkov fungujúceho internetové obchodu zameraného na matky, v správnom nastavení softwarových nástrojov, vyhodnotení nameraných výsledkov a formulovaní doporučení pre obchodníkov.
Klíčová slova: anonymné pozorovanie; matka; výskum chovania zákazníkov; Google Analytics; internetový obchod
Název práce: Nákupné chovanie matiek na internete
Autor(ka) práce: Karaffa, Matúš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Žamberský, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.
Klíčová slova: anonymní pozorování; výzkum chování zákazníků; matka; Google Analytics; internetový obchod
Název práce: Online shopping behaviour of mothers
Autor(ka) práce: Karaffa, Matúš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Žamberský, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to make a research of shopping behaviour of mothers on internet and find common pattern of this behaviour. Due to this common patterns, recommendations for online businesses will be determined. The research will be made as anonymous observation of visitors of baby food and diapers e-shop www.Feedo.cz. Author of the thesis is owner of www.Feedo.cz. Before the research is started, hypotheses for the research will be determined. Based on this hypotheses, software tools, used for collection of visitors behaviour data, will be set up. The goal of the thesis will be reached by analyzing collected data a confirming or disproving determined hypotheses. Based on analysis results, specific recommendation of online business will be defined. Own contribution of the thesis will consist in determination of hypotheses based on real business problems, collections of behaviour data of www.Feedo.cz visitors, setting up software tools, analyzing collected data and defining specific recommendations fo online businesses. Keywords: online business, customer behaviour research, Google Analytics, mother, anonymous observation
Klíčová slova: anonymous observation; Google Analytics; mother; customer behaviour research; online business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 4. 2011
Datum podání práce: 1. 12. 2011
Datum obhajoby: 24. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31628/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: