Realizace Revenue Assurance kontroly ve společnosti Vodafone CZ

Název práce: Realizace Revenue Assurance kontroly ve společnosti Vodafone CZ
Autor(ka) práce: Zapletal, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Matyáš, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce popisuje kontrolní prostředí v telekomunikační společnosti Vodafone a.s. v týmu Revenue Assurance a jejím hlavním cílem je návrh realizace a implementace nové kontroly v prostředí Revenue Assurance. Mezi dílčí cíle práce pak patří přiblíţení samotného termínu Revenue Assurance, aby čtenář pochopil základní souvislosti, a vysvětlení jeho různého chápání ve společnostech obecně. Práce dále vymezuje vztah Revenue Assurance k ostatním firemním kontrolním oblastem, jako jsou např. controlling, risk management a interní audit, a vysvětluje základní rozdíly mezi nimi. Zároveň vysvětluje vztah mezi Revenue Assurance a zákonem Sarbanes-Oxley. Na obecné vymezení termínu Revenue Assurance pak navazuje samotné chápání funkce Revenue Assurance v telekomunikační společnosti Vodafone CZ. Nosnou částí práce je popis samotného návrhu, realizace a implementace kontroly do provozu ve společnosti, čemuţ předchází popis zvolené metody a analýza telekomunikačního prostředí. Závěrečná část práce se věnuje tomu, zda se kontrolu podařilo úspěšně nasadit, a jak fungovala během své existence. Podle počtu případů a sumě odhalených peněţních úniků pak stanovuji přínos pro samotnou společnost.
Klíčová slova: Vodafone; SMS end to end; Oracle; Dashboard; SMS; Revenue Assurance; CDR; Business Intelligence
Název práce: Implementation of Revenue Assurance control in the Vodafone CZ inc
Autor(ka) práce: Zapletal, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Matyáš, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the controlling environment in the Revenue Assurance team of the telecommunication company Vodafone Inc. Its main goals are the suggestion of realizing and implementation of a new controlling process in Revenue Assurance. The individual goals of the thesis are introducing the term Revenue Assurance, so that the reader would understand the basic connection, and explanation of understanding the Revenue Assurance concept in other companies. The term is further compared to other controlling concepts such as controlling, risk management and internal audit, and the main differences among them are stated. Additionally, it explains the connection between the Revenue Assurance concept and the Sarbanes-Oxley Act. This thesis' part is then followed by an explanation of understanding the Revenue Assurance concept in the telecommunication company Vodafone CZ. The key part of the thesis is the description of the suggestion, realizing and implementation of the control into the company process. This part is preceded by a descriptive part dealing with description of the chosen method and the analysis of a telecommunication environment. The final part then deals with the question if the control has been implemented successfully and how it was working during its existence. Finally, I state the benefit for the company according to the number of the cases and the revealed amount of revenue leakage.
Klíčová slova: Vodafone; SMS end to end; SMS; Revenue Assurance; Oracle; Dashboard; CDR; Business Intelligence

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 24. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24943/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: