Význam public relations v bankovnictví

Název práce: Význam public relations v bankovnictví
Autor(ka) práce: Kracík, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Schlossberger, Otakar
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v bankovnictví. V teoretické části definuje tento pojem, ukazuje historický vývoj PR a pojednává o okolí firmy, které jej ovlivňuje. Dále vymezuje komunikační kanály a nástroje, hledá stejné a rozdílné znaky mezi public relations a reklamou, ukazuje práci PR pracovníků, kteří působí buď v interních odděleních firmy či v externích agenturách. V neposlední řadě popisuje současnou mediální scénu. V praktické části nabízí srovnání dvou předních českých bank po stránce přístupu k public relations a ukazuje teoretické prvky, které jsou zmíněny v první části, reálně v praktickém životě. Dále hledá specifika public relations přímo ve finanční sféře, a to konkrétně v části bankovnictví. V závěru celé bakalářské práce jsou uvedeny grafy s počty výstupů v českých médiích za zvolené časové období, které slouží k vzájemnému porovnání bank po stránce medializace.
Klíčová slova: public relations; média; komunikace; bankovnictví
Název práce: The importance of public relations in banking
Autor(ka) práce: Kracík, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Schlossberger, Otakar
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with public relations in banking. In the theoretical part it defines the term of public relations, shows historical development of PR and discusses the surroundings of a company that it affects. Furthermore, it defines communication channels and tools, looks for the same and different features of public relations and advertising, shows PR workers either in in-house departments or in external agencies. Finally, it describes current media scene. The practical part offers comparison of two major Czech banks in terms of attitude to public relations and shows theoretical elements mentioned in the first part in real practice. Furthermore, it explores the specifics of public relations in the financial area, specifically in the banking sector. In the conclusion of this bachelor's thesis there are graphs with the amount of outputs in the Czech media for selected period of time and these are used to compare banks in terms of media coverage.
Klíčová slova: public relations; media; communication; banking

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Bankovnictví a pojišťovnictví
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 8. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28343/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: