Návrh marketingové strategie společnosti SIDAT,spol. s r.o

Název práce: Návrh marketingové strategie společnosti SIDAT,spol. s r.o
Autor(ka) práce: Němcová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Společnost SIDAT spol. s r.o. je v oboru automatizace a průmyslové informatiky úspěšnou firmou. Jako každá firma, tak i společnost SIDAT ale potřebuje pro svůj další růst využívat komunikační nástroje, díky kterým může svou působnost rozšířit a stát se tak jedničkou ve svém oboru. Cílem mé diplomové práce bylo na základě analýzy navrhnout takovou marketingovou strategii, která by firmě dopomohla dostat se do většího povědomí, zajistit si úspěch v oboru automatizace a průmyslové informatiky a stát se jedničkou nejenom na českém, ale i na evropském trhu. Pro dosažení cíle práce byla provedena důkladná analýza všech dosavadních marketingových aktivit, a s pomocí SWOT analýzy byly zhodnoceny příležitosti , hrozby, silné a slabé stránky společnosti. Na základě toho byly vybrány vhodné marketingové aktivity s ohledem na velikost podniku a na činnosti společnosti v oboru informatiky a automatizace, které jsou součástí B2B segmentu. Na závěr byl stanoven časový harmonogram aktivit a rozpočet.
Klíčová slova: SWOT analýza; B2B marketing; komunikační mix; e-marketing; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy proposal for company SIDAT spol. s r.o
Autor(ka) práce: Němcová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
SIDAT spol. s r.o. is a very prosperous company in the field of automation and industrial informatics. Like any business, even SIDAT needs to use for its further growth communication tools that would help to extend company activities and become a leader in its field. My diploma thesis objectives were to propose such a strategy based on the analysis that would help the company to get into greater awareness, to ensure company success in the field of automation and industrial informatics and become a leader not only in Czech, but also on the European market. To achieve the objectives I have made a thorough analysis of existing marketing activities. I have evaluated opportunities, threats, strengths and weaknesses of the comapny using SWOT analysis. Based on the results I have selected the appropriate marketing activities considering company size and activities in the field of automation and informatics as a part of B2B segment. In conclusion I have set activities schedule and proposed budget.
Klíčová slova: e-marketing; marketing strategy; SWOT analysis; communication mix; B2B marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 12. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 8. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29697/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: