Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě

Název práce: Samoregulácia v oblasti komerčných komunikácií na alkoholické nápoje v Európe
Autor(ka) práce: Sukopová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca na tému Samoregulácia v oblasti komerčných komunikácií na alkoholické nápoje v Európe porovnáva jednotlivé prístupy krajín k etickej samoregulácii a jej vplyvom na spotrebiteľa. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá, teoretická časť, sa zameriava na vysvetlenie základných pojmov týkajúcich sa samoregulácie a komerčných komunikácií. Podstatný priestor v tejto časti je venovaný analýze súčasnej situácie v Európe a v Českej republike. Druhá, praktická časť, obsahuje rozbor súčasných samoregulačných aktivít v spoločnosti Plzeňský Prazdroj. Na záver je uvedené vyhodnotenie marketingového výskumu zameraného na analýzu súčasného stavu samoregulácie a aktivít spoločnosti Plzeňský Prazdroj v tejto oblasti očami spotrebiteľa.
Klíčová slova: alkohol; Plzeňský Prazdroj; regulácia; samoregulácia; etika; komerčná komunikácia
Název práce: Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě
Autor(ka) práce: Sukopová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě srovnává jednotlivé přístupy krajin k etické samoregulaci a jej vlivem na spotřebitele. Práce je rozdělená do dvou částí. První, teoretická část, se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se samoregulace a komerčních komunikací. Podstatní prostor v této části je věnovaný analýze současné situace v Evropě a v České republice. Druhá, praktická část, obsahuje rozbor současných samoregulačních aktivit v společnosti Plzeňský Prazdroj. Na závěr je uvedené vyhodnocení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu momentálního stavu samoregulace a aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj v této oblasti očima spotřebitele.
Klíčová slova: etika; komerční komunikace; Plzeňský Prazdroj; alkohol; regulace; samoregulace
Název práce: Self-regulation in commercial communications oriented to alcoholic beverages in Europe
Autor(ka) práce: Sukopová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis named "Self-regulation in commercial communications oriented to alcoholic beverages in Europe" compares the approach of particular European countries to ethical self-regulation and its influence to consumers. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on explaining basic terms concerning to self-regulation and commercial communications. Significant part is given to the study of current situation in Europe and Czech Republic. The practical part contains the analysis of recent self-regulation activities in the company Plzeňský Prazdroj. This part provides the results of the marketing research, which determinates the current state of self-regulation and activities of the company Plzeňský Prazdroj in consumer's eyes.
Klíčová slova: commercial communications; regulation; Plzeňský Prazdroj; alcohol; ethics; self-regulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28890/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: