Analýza positioningu značky Flora

Název práce: Analýza positioningu značky Flora
Autor(ka) práce: Křížová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Čechura, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je analýza positioningu značky Flora na českém trhu. Pro svoji analýzu použiji vybrané marketingové nástroje jako je analýza konkurence, SWOT analýza včetně kompletní analýzy marketingového mixu. Nejdůležitějším zdrojem informací mi však budou kvalitativní rozhovory se spotřebiteli. Na závěr výzkumu porovnám žádoucí positing této značky se skutečným a navrhu možná řešení pro vylepšení celkové positioningové strategie.
Klíčová slova: Positioning; Marketing; Značka
Název práce: Analysis of Positiong of Brand Flora
Autor(ka) práce: Křížová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Čechura, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to analyze the positioning of Flora brand on the czech market. For my analysis I will use the chosen marketing tools such as the competitor analysis, SWOT analysis so as the analysis of marketing mix. The key source of information will be the qualitative research. On the basis of that I will compare the ideal positioning with the real one and come with the appropriate suggestions which could help to improve the positioning strategy of Flora brand in the Czech republic.
Klíčová slova: Brand; Marketing; Positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28539/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: