Vliv měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie

Název práce: Vliv měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie
Autor(ka) práce: Garaj, Juraj
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Neumaierová, Inka
Oponenti práce: Vrbský, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vlivem měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie, přičemž vychází z hypotézy, že oblast společenské odpovědnosti firem je možné použít jako prostředek pro jejich řízení v propojení s metodou balanced scorecard. Cílem práce je najít toto propojení a aplikovat ho v praxi. V teoretické části se práce zabývá metodou balanced scorecard a hledá prostor pro její průnik s konceptem strategického CSR a teorií sdílené hodnoty, které za tímto účelem rovněž charakterizuje. V praktické části práce analyzuje strategii společenské odpovědnosti České spořitelny a propojuje ji s její podnikovou strategií. Výsledkem práce je strategická mapa strategie společenské odpovědnosti České spořitelny, která zobrazuje vzájemné souvislosti mezi jednotlivými cíli. Použitými metodami práce jsou analýza a syntéza.
Klíčová slova: Balanced scorecard; Měkké faktory; Sdílená hodnota; Společenská odpovědnost firem
Název práce: Influence of soft factors on the success of business strategy
Autor(ka) práce: Garaj, Juraj
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Neumaierová, Inka
Oponenti práce: Vrbský, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis elaborates on the influence of soft factors on the success of business strategy, based on the hypothesis that the area of corporate social responsibility is viable tool to manage them in conjunction with the method of balanced scorecard. The aim of this thesis is to find this conjunction and apply it to praxis. Theoretical part describes the balanced scorecard and tries to connect it with CSR and the concept of shared value, which are as well characterized. Practical part analyses the strategy of corporate social responsibility of Ceska sporitelna and connects it with its business strategy. The result is a strategy map of CSR strategy of Ceská sporitelna, which shows relations between relevant targets. Research methods are analysis and synthesis.
Klíčová slova: Balanced scorecard; Shared Value; Corporate social responsibility; Soft factors

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2010
Datum podání práce: 24. 8. 2011
Datum obhajoby: 13. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: