Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty

Název práce: Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students
Autor(ka) práce: Polák, Ivan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Vítek, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this thesis is to understand perception of the Hard Rock brand in the Czech Republic among university students. Hard Rock Cafe Prague is a combination of a restaurant, bar, and rock club operated by the hospitality corporation Hard Rock International. The studied segment can be seen as a group of potential customers in long term, and this research should identify opportunities for growth of Czech guests. The thesis presents the process and results of Hard Rock brand research on the selected segment. The work is supported by theory of marketing of services, brand, and methodology of marketing research. The practical part includes two phases of research: qualitative and quantitative. Analysis of both phases and their implications on formulated hypotheses lead to conclusions regarding perception of Hard Rock brand by the studied segment. These are further analyzed to offer a number of recommendations for future marketing communication activities targeted towards the local customers.
Klíčová slova: Hard Rock; brand perception; consumer research
Název práce: Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Autor(ka) práce: Polák, Ivan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Vítek, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Klíčová slova: výzkum spotřebitele; Hard Rock; vnímání značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 12. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29444/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: