Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu

Název práce: Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
Autor(ka) práce: Vondráčková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Pěničková, Vlasta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diploma thesis studies the topic of brand loyalty within the digital media and is specifically targeted on FMCG segment. Brand loyalty is defined as a commitment to re-buy a specific product or service in the future, no matter of any external influences. In case of FMCG, there are several influencers of brand loyalty that must be taken care of, e.g. core offering, demographics, elasticity level or share of wallet. The objective of this thesis is to define a digital strategy for a dairy product brand, which aims at increasing its brand loyalty. In order to achieve that, the author has reviewed academic literature on the topic of brand loyalty, as well as on digital media and their influence on loyalty. The digital strategy, defined in the final part of the thesis, is based on the author's research dealing with brand's online performance, analysis of competitive digital activities, analysis of related online content and analysis of Czech digital environment.
Klíčová slova: digital media; brand loyalty; FMCG; social media
Název práce: Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Autor(ka) práce: Vondráčková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Pěničková, Vlasta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Klíčová slova: věrnost; digitální média; sociální média; FMCG

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2010
Datum podání práce: 20. 6. 2011
Datum obhajoby: 12. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28786/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: