Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti

Název práce: Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Zimolová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Doležalová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení. Zjistila jsem, že trh mobilních telekomunikací nabízí velký potenciál pro lokální marketing a to jak pro poskytovatele mobilních služeb, tak i pro jiné podniky na trhu. V mezinárodní Skupině Vodafone je marketingová komunikace řízena především lokálně v rámci jednotlivých států, komunikace má jednotný ráz daný centrálními pravidly avšak existuje mnoho lokálních výjimek. V České republice vyvíjí Vodafone aktivitu v lokální marketingové komunikaci od poloviny roku 2010, potenciál lokálního marketingu ale prozatím plně nevyužívá. Budoucí trendy v marketingu naznačují větší míru využití nových technologií, mobilního a online marketingu . Lokální marketing bude patřit do portfolia úspěšné organizace.
Klíčová slova: Vodafone; QR kódy; Geografická segmentace; Trh mobilních telekomunikací; Franšízing; Online marketing; Mobilní marketing; Marketingová komunikace; Lokální marketing
Název práce: Analysis of the local marketing communication on the chosen company
Autor(ka) práce: Zimolová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Doležalová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my Master's Thesis is to analyse the local marketing communication of the Vodafone Czech Republic, a.s. company. I use current secondary information sources and primary resources are collected through in-depth interviews with specialists and a method of observation. My Master's Thesis starts from theoretical information on the issue, then it continues with practical findings and finally, I close up with a summary of the analysis and recommendations. I found out that the mobile telecommunications market offers a great potential for local marketing for both mobile service providers, as well as for other companies in the market. In the international Vodafone Group the marketing communication is directed mainly locally within the individual states, communication is unified and has the central character of the rules, but there are many local exceptions. In the Czech Republic, Vodafone has active, regionally based local marketing communications since the summer of 2010, but a local marketing potential is not fully utilized so far. Future trends in marketing suggest greater use of new technologies, mobile and online marketing. Local marketing will belong to the portfolio of a successful organisation.
Klíčová slova: Mobile marketing; Vodafone; QR codes; Local marketing; The mobile telecommunications industry; Store marketing; Franchising; Online marketing; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 1. 2011
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31275/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: