Produktová nabídka Honey Hive

Název práce: Produktová nabídka Honey Hive
Autor(ka) práce: Tomečková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Maňák, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný pohled -- od definice cenové strategie, přes určení optimálního mixu dodavatelů až po zmapování konkurence. Základ projektu Honey Hive je postaven na prodeji medu a výrobků z medu. Projekt bude umístěn v atraktivní lokalitě Českého krasu. Honey Hive chce participovat na zvyšujícím se podílu regionální turistiky a moderního trendu v podobě vyšší poptávky po lokální produkci.
Klíčová slova: Produktová nabídka; dodavatelé; 4P; distribuční kanály; hodnotová nabídka
Název práce: Honey Hive Product Offering
Autor(ka) práce: Tomečková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Maňák, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this Master's thesis is to define the product offering for start-up called Honey Hive and to describe the process supporting the product portfolio definition. Product portfolio definition is based on the theory of 4P (Marketing mix). The whole process of defining the product offering is based on 4P -- Price, Product, Promotion and Place. Each aspect brings its own view into product offering -- from defining the pricing strategy, through suppliers mix definition to the competition analysis. Honey Hive's day-to-day business is based on offering the honey and honey based products. It will be located within attractive environment of Cesky kras. Honey Hive intends to capitalize on regional tourism increase and modern trends of consuming local products.
Klíčová slova: 4P; retail distribution; Value proposition; suppliers; Product offering

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2010
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30708/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: