Internetový marketing a nové trendy

Název práce: Internetový marketing a nové trendy
Autor(ka) práce: Babec, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Fidler, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Klíčová slova: segmentace internetové populace; sociální sítě; internetová reklama; SEO; internetový marketing
Název práce: Internet marketing and new trends
Autor(ka) práce: Babec, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Fidler, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Internet population in Czech republic and its segmentation. Development of advertisement spending into internet. Types of internet advertising in the Czech republic. New trends of internet marketing (social networks, geolocation services, mobile marketing). Proposal of low-cost marketing campaign on internet (using wide range of communication channels of internet marketing).
Klíčová slova: Facebook; segmentation of the Internet population; social networks; internet advertising; SEO; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2010
Datum podání práce: 15. 8. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: