Marketing českých politických stran v roce 2010

Název práce: Marketing českých politických stran v roce 2010
Autor(ka) práce: Stručovská, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Šanda, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Klíčová slova: strategie politické kampaně; kampaň; politická strana; Politický marketing; média
Název práce: Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election
Autor(ka) práce: Stručovská, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Šanda, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master Thesis Political Marketing in the Czech Republic 2010. Campaigns for Chamber of Deputies election aims to reveal the political marketing of the most important Czech political parties foregoing the Chamber of Deputies election. The thesis is focused on marketing campaigns of parties and their most marked moments, which had an impact on the election results. The thesis is set in the concrete political situation. Firstly the political marketing is theoretically described, than the thesis targets particular parties and their campaigns. Content analysis, analysis of media instruments and the interview with election manager are used in the thesis. Primary and secondary information are processed in the thesis. The most important moments of campaigns are analyzed linking to marketing tools as well as consequences for election results.
Klíčová slova: media; political marketing strategy; Political marketing; political party; campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 7. 2010
Datum podání práce: 5. 9. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27117/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: