Mystery shopping a jeho využití ve farmacii

Název práce: Mystery shopping a jeho využití ve farmacii
Autor(ka) práce: Klusáčková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šojdel, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou zvanou mystery shopping. Jejím cílem je představení této metody, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. V práci je vymezen marketingový výzkum a hlavní části průběhu výzkumu. Je zde vysvětlen pojem mystery shopper, mystery story a jsou rozebrány fáze tajného nákupu. Praktická část je realizována prostřednictvím mystery shoppingu ve 42 lékárnách po celé Praze. Studie monitoruje čtyři největší řetězcové lékárny Pharmaland, Dr. Max, Lloyds a Schlecker a zaměřuje se na jejich přístup k potenciálním zákazníkům a hodnocení kvality prodeje. Na základě vyhodnocení výsledků jsou navrženy doporučení pro lékárny. Závěrem jsou shrnuty významné poznatky.
Klíčová slova: Lékárny; Mystery shopping; Marketingový výzkum; Mystery shopper
Název práce: Mystery shopping and its use in pharmacy
Autor(ka) práce: Klusáčková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šojdel, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with a research method that is called mystery shopping. The objective is to introduce of this method, its application in practice, interpretation of results and subsequent proposal of recommendations. Marketing research and the main parts of the research process are in diploma thesis defined. A conception mystery shopper, mystery story are also explained and phases of imaginary shopping are taken to part. The application part is realized through mystery shopping in 42 pharmacy in Prague. The study observes the four chain pharmacy Phramaland, Dr. Max, Lloyds a and Schlecker and focuses on their approach to potential customers and evaluation of quality sales. Recommendations for pharmacy are given according to the analysed results. The closure summarizes the important findings of the thesis.
Klíčová slova: Mystery shopping; Marketing research; Mystery shopper; Pharmacy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27067/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: