Vybrané nástroje politického marketingu

Název práce: Vybrané nástroje politického marketingu
Autor(ka) práce: Pečmanová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popise politickou kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Zaměřuje se na strany, které přesáhly 5% hranici. Důraz je kladen na negativní kampaň.
Klíčová slova: negativní kampaň; politický marketing; volby
Název práce: Selected instruments of political marketing
Autor(ka) práce: Pečmanová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on political marketing, especially negative campaign. It describes Parliamentary elections in the Czech republic in 2010 and instruments were used.
Klíčová slova: negative campaign; election; political company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 21. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26474/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: