Marketing turistické nabídky města Žatce

Název práce: Marketing turistické nabídky města Žatce
Autor(ka) práce: Novotný, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Válka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.
Klíčová slova: marketingová opatření; marketingový mix; turistická nabídka; Žatecký chmel; Chrám Chmele a Piva; Žatec
Název práce: Marketing of tourism offer of the town of Žatec
Autor(ka) práce: Novotný, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Válka, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses the marketing of tourism offer of the town of Žatec with a particular emphasis on its principal product -- the Temple of Hops and Beer. Its main objective is to formulate proposals of specific marketing measures for the popularization of the general tourism offer of the town of Žatec and the Temple of Hops and Beer for the last quarter of the year 2011 and 2012. After defining the main tourist industry attractions of Žatec, the thesis builts upon the SWOT analysis and 5P marketing mix. In the case of the Temple of Hops and Beer the paper presents a proposal of the marketing plan incorporating 5C marketing approach, which assesses the above-mentioned product from a broader visitor's point of view. Both approaches are adjusted to budget and public administration management rules. This thesis' conclusion will serve as an input for the tourism industry subjects in Žatec in accordance with the development strategies approved on local, regional, as well as national level.
Klíčová slova: marketing measures; marketing mix; Temple of Hops and Beer; tourism offer; Zatecky hops; Žatec

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2011
Datum podání práce: 10. 8. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31877/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: