Online marketingová strategie portálu Divadlo.cz

Název práce: Online marketingová strategie portálu Divadlo.cz
Autor(ka) práce: Jermářová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Svoboda, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii pro internetový portál Divadlo.cz, který právě prochází kompletním redesignem včetně rozšíření funkcí a služeb poskytovaných svým uživatelům. Navržený mix marketingových aktivit má pomoci rozšířit u cílových skupin povědomí o novinkách na webu a zajistit růst cílené návštěvnosti. Zároveň s tím jsem se zaměřila na možnosti zvyšování konverzního poměru webu a na základě provedených analýz a uživatelského testování jsem navrhla některé změny na webu, které přispějí k vytvoření uživatelsky přívětivějšího prostředí a usnadní dosažení cílů webu. Vzhledem k tomu, že provozovatelem portálu je příspěvková organizace Ministerstva kultury ČR Institut umění -- Divadelní ústav, volila jsem takové marketingové metody, které co nejméně zatěžují rozpočet a dají se z větší části personálně zajistit z vlastních zdrojů. Při psaní této práce jsem vycházela především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem získala několikaletým samostudiem a prací ve společnosti, která se zabývá webdesignem a internetovým marketingem. Během zpracovávání tématu jsem spolupracovala se zástupci Institutu umění -- Divadelního ústavu, se kterými jsem práci konzultovala a získala jsem od nich řadu cenných informací. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních celků, z nichž první teoretická část se věnuje internetovému marketingu jako takovému a jeho vybraným nástrojům, které lze využít při vytváření online marketingové strategie webu v oblasti neziskového sektoru. V druhé stěžejní části se již zaměřuji výhradně na portál Divadlo.cz, který nejprve podrobuji webovým analýzám a uživatelskému testování, abych pak mohla v závěru navrhnout konkrétní marketingovou strategii ke zvýšení návštěvnosti webu, a to v členění složek: věcné, časové, finanční a personální.
Klíčová slova: marketingová strategie; internetový marketing; divadlo
Název práce: Online Marketing Strategy for Divadlo.cz
Autor(ka) práce: Jermářová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Svoboda, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to propose an online marketing strategy for the Divadlo.cz web portal, which is currently undergoing a complete redesign including the extension of functions and services provided to its users. The proposed mix of marketing activities should help to increase the target groups' awareness of news on the web and provide the increase of the targeted visit rate. At the same time I focused on the possibilities of the increase of the web conversion ratio and, on the basis of the analyses and user testing performed, I proposed some changes on the web, which will contribute to the creation of more user-friendly environment and will facilitate the achievement of the web's objectives. Owing to the fact that the operator of the portal is the Arts Institute - Theatre Institute, which is a state-funded organization founded by the Ministry of Culture of the Czech Republic, I selected such marketing methods which least burden the budget and their staffing can be mostly provided in-house. The elaboration of this thesis was primarily based on my own knowledge and experience, obtained by several years of self-study and work in a company, which engages in web design and Internet marketing. The entire thesis is divided into two main parts; the first, theoretical part deals with the Internet marketing itself and its selected tools, which can be utilized during the creation of online marketing strategy of the web in the non-profit sector. In the other, principal part I focus exclusively on the Divadlo.cz portal: first I subject the portal to web analyses and user testing, and in the conclusion I propose the specific marketing strategy for the increase of the web visit rate, divided into the following components: subject, time, finances and personnel.
Klíčová slova: theatre; marketing strategy; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2010
Datum podání práce: 28. 8. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29217/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: