Marketing středověkého hradu ve 21. století

Název práce: Marketing středověkého hradu ve 21. století
Autor(ka) práce: Mendlová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Smrčková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem historické památky, konkrétně soukromého objektu Horní hrad. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretická východiska, jako jsou marketing, marketingový mix kulturních památek a podnikání v oblasti kultury. Praktická část se věnuje minulosti a současnosti Horního hradu. Dále analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu hradu. Na základě zjištěných informací v této části a také z marketingového výzkumu provedeného mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze jsou uvedena doporučení pro možná zlepšení nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak dokáže soukromá osoba vytvořit centrum historie a kultury pro širokou veřejnost.
Klíčová slova: historické památky; historie a současnost Horního hradu; marketingový mix
Název práce: Marketing of the medieval castle in the 21st century
Autor(ka) práce: Mendlová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Smrčková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis deals with marketing of the historical monument, specifically private castle Horní hrad. The thesis consists of two parts. The first part is devoted to theoretical background as marketing, marketing mix of historical monuments and enterprise in the field of culture. The practical part deals with past and present of Horní hrad castle. Afterwards the thesis analyses the elements of marketing mix. Based on the information from this part of the thesis and information from marketing research among students of the University of Economics Prague, there are recomendations given for improvement of provided services. The aim of this master's thesis is to determine how private person can create the centre of history and culture for the general public.
Klíčová slova: marketing mix; past and present of Horní hrad; historical monuments

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2010
Datum podání práce: 31. 8. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29097/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: