Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů

Název práce: Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Autor(ka) práce: Pavlík, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Torová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá problematikou životního prostředí ve vztahu k letectví. V závěrečné části formuluje doporučení, umožňující dále navýšit výnosy nízkonákladových operátorů.
Klíčová slova: Ryanair; Letecká doprava; nízkonákladový dopravce; letenky; Southwest Airlines
Název práce: Analysis of marketing mix of airlines in the light of emergence of low-cost operators
Autor(ka) práce: Pavlík, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Torová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The principal aim of this thesis is to identify and analyse inovative approaches and procedures of low-cost airlines that brought air transport to a broader mass of customers. This work also explores marketing specifics of the airline industry, discusses ticket pricing and ticket distribution issues, advertising opportunities, quality and product range issues. Later, it deals with enviromental challenges facing aviation. The final section formulates recommendations that will enable further revenue increases for low-cost carriers.
Klíčová slova: lowcost operators; Ryanair; airline ticket; Aviation; Southwest Airlines

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2010
Datum podání práce: 30. 9. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28643/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: