Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool

Název práce: Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool
Autor(ka) práce: Shejbalová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pejša, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. Hlavní důraz je dán na analýzu sortimentu volně stojících spotřebičů a navrhnutí opatření pro jeho optimalizaci. V teoretické části se věnuji metodám pro analýzu makroprostředí i mikroprostředí, které jsou poté uplatněny v praktické části práce. Na základě interních dat společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. je provedena analýza marketingového mixu. Analýza sortimentu a doporučení pro jeho optimalizaci jsou provedena pomocí matice Boston Consulting Group.
Klíčová slova: matice BCG; PEST analýza; Porterova analýza; volně stojící spotřebiče
Název práce: Analysis of the Whirlpool CR, spol. s r. o. product range
Autor(ka) práce: Shejbalová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pejša, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis is focused on analysis of Whirlpool CR, spol. s r. o. product range. Main objective of this thesis is to analyse Whirlpool CR freestanding home appliances product range and suggest reccomendations for its optimalization. The theoretical part is devoted to methods for the analysis of macro-and microenvironment, which are then applied in practical part of work. Based on internal company data Whirlpool CR, spol. s r. o. is provided the analysis of the marketing mix. The analysis of range and recommendations for its optimization are performed with the Boston Consulting Group matrix.
Klíčová slova: BCG matrix; freestanding home appliances; PEST analysis; Porter analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 8. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27403/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: