Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu

Název práce: Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu
Autor(ka) práce: Palán, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Matějičná, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je komplexní analýza čajového trhu v České republice z pohledu velikosti a vývoje trhu, segmentace trhu dle typů čaje, hlavních výrobců, značek a jejich tržních podílů, významnosti jednotlivých prodejních kanálů, regionů a konkrétních řetězců s cílem zanalyzovat zejména jejich odlišnosti a specifika.
Klíčová slova: průzkum trhu; čaj; maloobchodní audit; analýza; nákupní řetězec
Název práce: Analysis of tea market in Czech Republic by retail audit
Autor(ka) práce: Palán, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Matějičná, Simona
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my master's thesis is komplex analysis of tea market in Czech Republic in terms of market size and development, market segmentation by types of tea, main manufacturers, brands and their market shares, importance of channels, regions and retailers to analyse especially their differences and specifics.
Klíčová slova: market research; analysis; retailer; tea; retail audit

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2009
Datum podání práce: 29. 8. 2011
Datum obhajoby: 22. 9. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23875/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: