Instore komunikace v České republice

Název práce: Instore komunikace v České republice
Autor(ka) práce: Hlaváč, Ján
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací v místě prodeje a především instore reklamou. Cílem práce je analyzovat problematiku instore komunikace se zaměřením na jednotlivé POS materiály a instore média, posoudit efektivitu vybraných formátů a přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů.
Klíčová slova: BTL komunikace; pos; instore komunikace
Název práce: Instore communication in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Hlaváč, Ján
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with communication at the point of sale and instore advertising in particular. The aim is to analyze instore communication as such, with focus on selected POS materials and instore media, to assess the effectiveness of different formats and introduce trends in the area and demonstrate the use on a specific brand, emphasizing the most used tools.
Klíčová slova: instore communication; BTL support; POS material

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2010
Datum podání práce: 1. 9. 2010
Datum obhajoby: 29. 11. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25939/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: