Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment

Název práce: Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment
Autor(ka) práce: Kufa, Robert
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Moderní muž musí plnit více rolí, než tomu bylo v historii. Kromě zajištění domácnosti a rodiny, jakkoliv mu s tím žena pomáhá, se musí začít starat i o svůj vzhled, neboť konkurence sílí ve všech oblastech, a to jak v pracovním, tak i společenském a osobním životě. Cílem této práce je zpracování otázky významu vlastního těla (body image) u mužské populace, kterou zodpovím pomocí obsahové analýzy 4 ročníků pánského magazínu ForMen, kde najdu a určím hlavní a nejpoužívanější rysy osob v reklamách zaměřených na mužskou populaci napříč různými odvětvími v časovém horizontu 4 let. Doba si žádá změnu v otázce pojímání mužského těla, proto se pokusím najít kořeny metrosexuála, jakožto jednoho z fenoménů dnešní doby a určím význam módy v otázce body image.
Klíčová slova: metrosexuál; obsahová analýza; body image; ideál mužské krásy,; body image a móda
Název práce: Marketing meaning of body image focused on men’s segment
Autor(ka) práce: Kufa, Robert
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Modern man has to fulfill more roles than he did in history. Instead of leading the family, although woman helps him, he must begin to take care about his body image, because the competition is growing in all areas -- social, personal or work. The aim of this work is to process issue of importance of the body image meaning in the male population, using content analysis of 4 years of men's magazine ForMen where I can find and identify the main and most commonly used features of people in advertisements aimed at the male population across different sectors over 4 years period. Time demands a change in concept of the issue of male body, as one of the nowadays phenomena and determine the significance of fashion as the issue of body image.
Klíčová slova: men s ideal of beauty; content analysis ; metrosexual; body image and fashion; body image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2011
Datum podání práce: 30. 11. 2011
Datum obhajoby: 11. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31790/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: