Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Spojené kartáčovny, a.s

Název práce: Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Spojené kartáčovny, a.s
Autor(ka) práce: David, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Šiška, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, analyzovat nástroje marketingového mixu (Produkt, cena, distribuce, propagace) ve společnosti Spojené Kartáčovny a. s.
Klíčová slova: Produkt; Propagace; Distribuce; Cena
Název práce: Analysis of the Marketing Mix in Spojené kartáčovny, a.s
Autor(ka) práce: David, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Šiška, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my bachelor's project is to define company "Spojené Kartáčovny corp." and analyze its marketing mix (4P - Product, Price, Place, Promotion)
Klíčová slova: Promotion; Place; Price; Product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 12. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22311/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: