Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí

Název práce: Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Autor(ka) práce: Malečková, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Kozlová, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Pro svoji diplomovou práci na téma Strategická pozice značky a její postavení v konkurenčním prostředí, jsem si vybrala značku APOGEO, která působí na trhu poradenských služeb, a která sdružuje hned několik společností. Cílem mé práce je zhodnotit vliv komunikace na budování její strategické pozice na trhu a možnosti její definice a měření. Pokusit se navrhnout kroky, jak zlepšit její postavení na trhu.
Klíčová slova: strategie; pozice; hodnota; značka
Název práce: Strategic Position of a Brand and its Definition in the Competitive Environment
Autor(ka) práce: Malečková, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Kozlová, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A study on the strategic position of a brand and it's position in a competitive environment was carried out based on Apogeo an advisory group and valuation institute. The target of my work was to evaluate the impact of communication in building APOGEO's strategic position in the market place, in addition to outlining measurement techniques and the importance of brand definition.
Klíčová slova: value; position; brand; strategic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 22. 4. 2011
Datum obhajoby: 11. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17357/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: