Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku

Název práce: Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku
Autor(ka) práce: Sarkányová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na porovnání spotřebního chování v České republice a Irsku. V prvních dvou kapitolách jsou popsány teoretické souvislosti mezi marketingem a spotřebním chováním a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Zmíněny jsou i nejznámější modely spotřebního chování. V praktické části jsou obě země nejdříve představeny z historického, ekonomického a kulturního hlediska, stěžejní část práce poté tvoří výsledky vlastního výzkumu českých a irských spotřebitelů, který byl proveden formou online dotazníků.
Klíčová slova: spotřebitel; spotřeba; Irsko; Česká republika; marketing; chování spotřebitele
Název práce: The comparison of the consumer behaviour in the Czech republic and Ireland
Autor(ka) práce: Sarkányová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is dedicated to the comparison of the consumer behaviour in the Czech Republic and Ireland. The first two chapters describe the theoretical background of the consumer behaviour and the linkage betwen consumer behaviour and marketing and also the factors, influencing the consumer behaviour. The best known consumer behaviour models are also desribed. The second part of the thesis is dedicated to the specifics of the Czech Republic and Ireland, both countries are introduced in terms of historical, cultural and economical development. The final part of the thesis focuses on the results of the primary research, conducted via online surveys among Czech and Irish consumers.
Klíčová slova: consumption; consumer; Ireland; Czech republic; marketing; Consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2011
Datum podání práce: 16. 12. 2011
Datum obhajoby: 16. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32560/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: