Trendy v internetovém marketingu

Název práce: Trendy v internetovém marketingu
Autor(ka) práce: Linc, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Peterka, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového mléka Garnier, které bylo uskutečněno pomocí internetu. V praktické části pak je po jednotlivých bodech využito poznatků z teoretické části o chování internetových uživatelů a zároveň je i na základě dosažených výsledků provedena analýza. Praktická část pak prokazuje výhody internetu pro testování produktů a naznačuje tak směr, kterým by se mohl marketing na internetu ubírat.
Klíčová slova: trendy; formy internetového marketingu; testování produktů; Internetový marketing
Název práce: New trends in internet marketing
Autor(ka) práce: Linc, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Peterka, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the topic of new trends in internet marketing. The theoretical part describes the current developments in the areas of Internet marketing display advertising, contextual advertising, SEO, social networks, mobile marketing, discount portals, price graders and describes their benefits to the overall concept of marketing. In the practical part is then discussed in detail testing of Garnier lotion, which was carried out via the Internet. In the practical part of it is used for various points of theoretical knowledge about the behavior of Internet users and is also based on the results analyzed. The practical part will demonstrate the benefits of the Internet for product testing and indicates the direction in which he could take on Internet Marketing.
Klíčová slova: Internet marketing; products testing; trends; forms of internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2011
Datum podání práce: 15. 11. 2011
Datum obhajoby: 16. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32406/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: