Analýza marketingového mixu lékárny

Název práce: Analýza marketingového mixu lékárny
Autor(ka) práce: Trnka, Štěpán
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této bakalářské práci zkoumám, jakým způsobem je možné aplikovat marketingový přístup v prostředí lékárny na malém až středně velkém městě. Teoretická část se zabývá marketingovými prvky, které jsou pro danou oblast relevantní, a doplňuje je o specifika oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na marketingový mix v tradičním pojetí a analýzu konkurence. Teoretická část obsahuje také specifika provozu lékárny. Praktická část se skládá z představení vybrané lékárny, její stručné historie. Následuje analýza marketingového mixu a konkurence. V závěru zhodnotím marketingový přístup lékárny a uvedu doporučení na jeho zlepšení.
Klíčová slova: lékárna; maloobchod; marketingová komunikace; marketingový mix; Marketing
Název práce: Analysis of the Marketing Mix of a Chosen Pharmacy
Autor(ka) práce: Trnka, Štěpán
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's Thesis studies application of marketing to a pharmacy in a small to medium sized town. The theoretical part addresses marketing elements that are relevant for this field of entrepreneurship. I also add the specifics of marketing in the field of medical care. The analysis deals mainly with marketing mix in a traditional sense and competiton in the area. The Theoretical part also includes specifics of operation of a pharmacy. The Practical part contains basic information about the pharmacy I chose and it's brief history. This is followed by analysis of a marketing mix and competition. In conclusion I rate the marketing approach of the pharmacy, make and sum up recommendations.
Klíčová slova: Marketing; pharmacy; retail store; marketing communication; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2011
Datum obhajoby: 18. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33508/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: