Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika

Název práce: Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Autor(ka) práce: Markvart, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Fortinová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.
Klíčová slova: IT helpdesk; podnikové procesy; aplikační software; optimalizace procesů
Název práce: Optimalization of business processes of the IT department in company Renault Czech Republic
Autor(ka) práce: Markvart, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Fortinová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this bachelor work is the analysis and subsequent design to optimize selected processes of IT helpdesk department at the company Renault Czech Republic. The work is primarily focuses on the processes of user support and possible future adjustments used by application software. The work is divided into several thematic parts. The first part is about presentation of company, focusing on the IT helpdesk and its activities. In the next section are analyzed some of the current processes, including their entry in the existing application software. The last part focuses on the design optimization selected processes of user support and modifications of application software which can be used for the new version.
Klíčová slova: application software; process optimization; business processes; IT helpdesk

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2011
Datum podání práce: 1. 12. 2011
Datum obhajoby: 19. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31495/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: