E-commerce a sociální sítě v malých podnicích

Název práce: E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Autor(ka) práce: Vokáčová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Klíčová slova: google analytics; facebook; sociální sítě; e-marketing; seo; drobné podniky; e-commerce; malé podniky; webové stránky; e-komerce
Název práce: E-commerce and social networks in small businesses
Autor(ka) práce: Vokáčová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on e-commerce in small businesses in connection with marketing and social networks. The first chapter focuses on the marketing processes and the possibility of use of the Internet in small businesses. In the second chapter I deal with the rules of creation of the corporate website, I describe several Internet tools to promote the website (Google Analytics) and deal with search engine optimization (SEO). The third chapter is devoted to social media and a number of case studies describing the use of the social network Facebook in marketing. The final chapter four is the result of the previous chapters, all the theoretical findings are applied to the two real companies AS. ROVI, s.r.o. and METRO FLORENC, s.r.o. In conclusion I am summarizing the facts mentioned above and set out recommendations for both companies and small businesses in general. This thesis was designed as a guide for small businesses -- for them to be thaught how to effectively use modern Internet tools to improve their own promotion and hence profit.
Klíčová slova: e-marketing; e-commerce; google analytics; facebook; social networks; social media; small business; websites; seo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 7. 2010
Datum podání práce: 15. 1. 2012
Datum obhajoby: 23. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27159/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: