Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem

Název práce: Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Autor(ka) práce: Král, Petr
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Štensová, Antonia; Lošťáková, Hana; Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Klíčová slova: konkurenceschopnost; call- centrum; virtuální kancelář; internet; marketingová komunikace; marketing
Název práce: Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Autor(ka) práce: Král, Petr
Typ práce: Dissertation thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Štensová, Antonia; Lošťáková, Hana; Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní ekonomické vztahy
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2007
Datum podání práce: 21. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5748/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: