Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014

Název práce: Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
Autor(ka) práce: Martincová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pernica, Petr
Oponenti práce: Tománek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je objasnit, co je outsourcing logistických služeb a s jakými poskytovateli logistických služeb se na trhu může setkat. Druhým cílem je představit společnost C.S.CARGO a.s. od svých počátků do současnosti a představit portfolio jejich komplexních služeb. Posledním cílem bude zpracovat doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie divize logistiky C.S.CARGO a.s. Jako metodu jsem zvolila analýzu nabídky a poptávky logistických služeb, sestavení SWOT analýzy a z ní vyvozených doporučení. Závěrem jsou definovány doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie týkající se portfolia zákazníků, teritoriálních aspektů, průmyslových odvětví, společenské odpovědnosti, certifikace a dalších...
Klíčová slova: logistika; strategie; C.S.CARGO
Název práce: The Business and Marketing Strategy of the Divivision of Logistics of the Company C.S.CARGO ltd. for Years 2012-2014
Autor(ka) práce: Martincová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pernica, Petr
Oponenti práce: Tománek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to clarify what is the outsourcing of logistics services and what kind of logistics providers are on the logistic market. Second goal is to introduce the company C.S.CARGO from its beginnings till now and to present their range of complex services. The last objective is to prepare recommendations for creation of the business and marketing strategy of the logistics division C.S.CARGO a.s. The method I chose is the analysis of supply and demand of logistics services, preparation of the SWOT analysis and recommendations based on SWOT analysis. Finally, recommendations are defined for creating business and marketing strategy for the portfolio of customers, territorial aspects, industry, social responsibility, certifications and more ...
Klíčová slova: C.S.CARGO; logistics; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra logistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2011
Datum podání práce: 19. 12. 2011
Datum obhajoby: 24. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33528/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: