Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice

Název práce: Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Autor(ka) práce: Zhuravlova, Milena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Luzanová, Marianna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním přínosem diplomové práce je zhodnocení možnosti adaptace nové metody v České republice s přihlédnutím k místním zvykům a možnostem obyvatel. Diplomová práce obsahuje též popis a filozofii samotné Callanovy metody pro seznámení čtenáře s jejími základními rysy.
Klíčová slova: Mentalita obyvatel; Jazykové kurzy ; Marketingová strategie; The Callan School
Název práce: Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Zhuravlova, Milena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Luzanová, Marianna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the characteristics of teaching method of the Callan School and the possibility of its adaptation in the Czech Republic. The research work is carried out using standardized research methods: PEST analysis of the environment in the Czech Republic in relation to organizing language courses; research of mentality of inhabitants of the Czech Republic and their relationship to education and teaching of foreign languages; SWOT analysis and description of the Callan and the other methods. The main contribution of the thesis is to evaluate the possibility of adaptation of new methods in the Czech Republic with regard to local customs and possibilities of population. The thesis also contains description and philosophy of the Callan method for familiarizing readers with its essential features.
Klíčová slova: The mentality of people; Language courses; The Callan School; Marketing strategies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 25. 1. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27320/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: