Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život

Název práce: Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život
Autor(ka) práce: Hájková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Adam, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá sportovním sponzoringem a to konkrétně zhodnocením sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů horských kol Kolo pro život. První kapitola teoretické části vysvětluje pojem sponzoring a různé druhy sponzoringu. Druhá kapitola se zabývá sportovním sponzoringem, strategií a efektivností. V praktické části začínající třetí kapitolou představuji seriál závodů Kolo pro život. Čtvrtá kapitola se soustředí na vybrané partnery seriálu, kde analyzuji jejich motivy partnerství, cíle, marketingové aktivity, cílové skupiny atd. V páté kapitole ověřuji dvě hypotézy, které jsem si vymezila před výzkumem. Na závěr navrhuji vylepšení do budoucna.
Klíčová slova: efektivnost sponzoringu; cyklistika; sponzoring; sportovní sponzoring; marketingová komunikace
Název práce: Valuation of Sponsoring Activities of Partners of Competition Series Kolo pro život
Autor(ka) práce: Hájková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Adam, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with sports sponsorship, concretely with an evaluation of the sponsoring activities of partners for a series of competition mountain bikes called Kolo pro život. The first chapter of the theoretical section explains the definition of sponsorship and types of sponsorship. The second chapter deals with sports sponsorship, strategy and effectiveness. In the practical section starting with the third charter I introduce the competition series Kolo pro život. The fourth chapter focuses on the partners of the competition series, where I analyse the motivation of sponsorship, their goals, marketing activities, target groups etc. In the fifth charter I prove my two hypothesis, which I specified before my research started. In the conclusion I suggest improvements for the future.
Klíčová slova: marketing communication; sponsorship effectiveness; sports sponsorship; sponsorship; cycling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 2. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30123/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: