The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic

Název práce: The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
Autor(ka) práce: Orlichová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of this study is to describe adoption barriers emerging on the cosmetics for men market through market research and consumer behaviour exploration. The relationship men have with the cosmetics is not easy to understand, so the purpose of this study is to explore on what is based their relationship to cosmetics market - why some are ready to use cosmetics while other reject. Regarding market of cosmetics for men, there are the barriers that prevent in adoption of cosmetics. The thesis would reveal what influence the social decision making, and would go deeper into what influence men; and what the relationships with products, brands, services, and environment they have. The conclusion will be the interpretation of the adoption barriers on cosmetics for men market.
Klíčová slova: projective techniques; adoption barriers; homosexuality; cosmetics; consumer behviour; market research
Název práce: The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Autor(ka) práce: Orlichová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat jaký vliv mají na spotřební chování mužů. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro výrobce kosmetiky jako lépe kapitalozovat z příležitostí vycházejícich z tohto trhu.
Klíčová slova: muži; kosmetika; marketingový výskum; projekční metody; homosexualita; bariéry přijetí

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2011
Datum podání práce: 21. 12. 2011
Datum obhajoby: 2. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30208/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: