Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG

Název práce: Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Autor(ka) práce: Müllerová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The overall goal of this thesis is to draw relevant conclusions about the nature, impact and characteristics of sales promotions within the category of ready-to-eat cereals, based on thorough analysis of their effects. It is studied, whether sales promotions are beneficial or not for the long-term sales and how the shopper behaviour is influenced by the sales promotion activities. The effects of sales promotion on the overall consumption in the category are analyzed and other factors influencing the consumption are observed.
Klíčová slova: Effectiveness ; Evaluation Program ; FMCG ; Efficiency; Sales promotion
Název práce: Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Autor(ka) práce: Müllerová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá efektivitou podpory prodeje v sektoru rychloobrátkového zboží. Jejím hlavním cílem je vyvodit relevantní závěry o povaze, efektech a dopadu nástrojů podpory prodeje v produktové kategorii snídaňových cereálií na základě důkladné analýzy jednotlivých efektů podpory prodeje. Práce se zabývá otázkou, zda je podpora prodeje přínosná z dlouhodobého hlediska a jakým způsobem ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů. Jsou také zkoumány efekty podpory prodeje na celkovou spotřebu v kategorii a další faktory, které konzumaci ovlivňují.
Klíčová slova: FMCG; účinnost; podpora prodeje; vyhodnocující program; rychloobrátkové zboží; efektivita

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2010
Datum podání práce: 3. 6. 2011
Datum obhajoby: 2. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29294/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: