Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů

Název práce: Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Autor(ka) práce: Dvořák, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
Klíčová slova: Retail marketing; postoje; maloobchod; výzkum trhu; spotřební chování
Název práce: Analysis of consumer´s attitudes to the retailing formats
Autor(ka) práce: Dvořák, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on retail marketing and its main goal is to analyse consumer's attitudes to the various retailing formats. First part is dedicated to some theoretical terms of retailing, stores typology, consumer behaviour, segmentation and specifics of retail marketing. Next part analyses available information from public researches, articles and MML database to reveal present situation and trends on retail market. In the last part is executed own primary research with aim to discover consumer behaviour and attitudes to the retailing formats and its perception.
Klíčová slova: retailing; consumer bahaviour; Retail marketing; attitudes; research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2011
Datum podání práce: 21. 12. 2011
Datum obhajoby: 8. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34774/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: