Komparace dvou systémů prodeje společnosti adidas ČR s.r.o

Název práce: Komparace dvou systémů prodeje společnosti adidas ČR s.r.o
Autor(ka) práce: Dolejší, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Kovalovská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Primárním cílem diplomové práce je vyhodnocení kladů a záporů dvou typů systémů prodeje společnosti adidas ČR, tj. franchisových prodejen a vlastních adidas Concept Storů. Na základě provedené analýzy komparovaných systémů prodeje pak doporučení kroků pro zlepšení obou systémů s návaznými doporučeními pro obdobné typy maloobchodních formátů. Diplomová práce má čtenáři objasnit problematiku franchisového podnikání v porovnání s provozováním vlastního maloobchodu společnosti adidas ČR s.r.o. na základě představení obou systémů prodeje. Teoretická část přináší rešerši české i světové literatury, základní pojmy z retailingu a franchisingu, formy spolupráce v retailingu, hodnocení současného vývoje na trhu. Praktická část je věnována zkoumání dvou zmiňovaných systémů prodeje společnosti adidas ČR s.r.o.
Klíčová slova: systém prodeje ; společnost adidas ČR ; adidas Concept Store; franchising
Název práce: Comparison of Two Sales Systems at adidas ČR s.r.o
Autor(ka) práce: Dolejší, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mejdrech, Vlastimil
Oponenti práce: Kovalovská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The primary aim of the diploma thesis is to evaluate the pros and cons of two types of sales systems at adidas ČR, i.e. the franchise stores and own adidas Concept Stores. On the basis of an analysis of the compared sales systems, the thesis suggests improvement measures for both systems and provides recommendations for similar types of retail formats. The thesis should make clear the issue of running a franchised business as compared to running an own retail shop of adidas ČR s.r.o. by introducing both sales systems. The theoretical part is based on a search of both Czech and world professional literature, it deals with the basic retailing and franchising terms, the forms of cooperation in retailing, and an assessment of the current market development. The practical part studies the two aforesaid sales systems at adidas ČR s.r.o.
Klíčová slova: company adidas ČR; franchising; Sales Systems; adidas Concept Store

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2011
Datum podání práce: 10. 12. 2011
Datum obhajoby: 1. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: