Projekce body image do marketingové komunikace

Název práce: Projekce body image do marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Diblíková, Daniela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává a přibližuje téma body image a to převážně z hlediska vlastního určení, negativních vlivů, se kterými je problematika spojována a dále vlivu a využití médií a reklam. Hlavní metodikou je obsahová analýza, která byla aplikována nejen na české, ale také na australské televizní spoty. Práce je dále doplněna o základní ukazatele mediálního trhu, čímž zasazuje televizní reklamu do daného prostředí. Výsledky analýzy poukazují na častější zastoupení normálního, obyčejného člověka, který produkt a značku přibližuje masovému publiku. Tento nález je u českých reklam podpořen také mediálními ukazateli.
Klíčová slova: body image; metodiky měření postav; obsahová analýza; australská televizní reklama; česká televizní reklama
Název práce: The Projection of Body Image into Marketing Communication
Autor(ka) práce: Diblíková, Daniela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis discusses the main issues in regards to the topic of body image in marketing, such as its overall description, its negative impacts and the influence it has among the media and advertising. A content analysis was the primary methodology used in this thesis. Furthermore, not only were Czech television commercials analysed, but also Australian ones. The work also discusses the fundamental media indicators which help to form a better understanding of the television market. The results indicate that a normal person will be presented in a television commercial in an attempt to better connect the viewer to the commercial, thus connecting the product or brand to the mass audience. This finding was also backed up by the the results of a media indicators analysis that was conducted for Czech commercials.
Klíčová slova: content analysis; figure rating metodology; Australian television advertising; Czech television advertising; body image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 8. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32379/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: