Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů

Název práce: Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Autor(ka) práce: Kalhotková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je ověřit a popsat míru utvrzování národní identity cílové skupiny ve spojitosti s konzumací kulturních statků na konkrétním příkladu Národního divadla. Na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů doplněných o prvky grafických projektivních technik představuji nový význam pojmu vlastenectví pro zvolenou cílovou skupinu (mladí lidé 16 -- 35 let) a postoj k Národnímu divadlu, tato vymezení následně dávám do kontextu s cílem práce a teoretickými východisky.
Klíčová slova: úrovně osobnosti; kultura; vlastenectví; Národní identita; Národní divadlo
Název práce: The National Theatre as a Sign of National Identity
Autor(ka) práce: Kalhotková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to confirm and verify the national identity of a target group in relation to the consumption of cultural goods referring to the particular example of the National theatre. With the help of a qualitative research conducted through semi-structured personal interviews supplemented by elements of graphic projective techniques, this selected target group (young people from 16 to 35 years old) hereby represents a new meaning of patriotism and attitude towards the National theatre. The results are put into context together with the goal of my investigation and the theoretical bases.
Klíčová slova: levels of self; patriotism; culture; National Identity; National Theatre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2011
Datum podání práce: 21. 12. 2011
Datum obhajoby: 8. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32222/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: