Market Enter Strategy for Lifetable Concept

Název práce: Market Entry Strategy for LifeTable Concept
Autor(ka) práce: Vítečková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláčková, Helena
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this thesis is to create a suitable market entry strategy for an innovative product called LifeTable (interactive touchpad designated for restaurants and bars), so that the company will be able to establish itself in the Czech market and install 200 pieces of LifeTable during the next year. In order to approach the topic correctly, the review of available theoretical literature was carried out. Based on the theory, a thorough secondary and primary research has been conducted. The findings of the research were subsequently used for description of the Czech market, analysis of main competitors and marketing analysis (SWOT and Porter's five forces). Finally, an appropriate strategy including recommended segmentation, targeting and positioning was set up and a suitable communication mix was created.
Klíčová slova: LifeTable; Strategy; Marketing
Název práce: Market Enter Strategy for Lifetable Concept
Autor(ka) práce: Vítečková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláčková, Helena
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce bylo vytvořit vhodnou strategii vstupu na trh pro nový produkt LifeTable (interaktivni touchpad určený do restaurací a barů) tak, aby se firma byla schopná trvale uchytit na českém trhu a instalovat přibližně 200 LifeTablů během příštího roku 2012. Při zpracovávání práce byla nejprve zpracována odborná teorie týkající se marketingu a strategie. Následně na základě dané teorie byl proveden primární a sekundární výzkum. Výsledky výzkumu pak byly použity k popisu českého trhu, definici a analýze hlavních konkurentů a marketingové analýze (SWOT, Porterův model). Na závěr je na základě daných analýz vytvořena strategie pro LifeTable, zahrnující vhodnou segmentaci, targeting, positioning a odpovídajcí komunikační mix
Klíčová slova: Marketing; LifeTable; Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 8. 2011
Datum obhajoby: 8. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31276/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: